Gevolgd door een geest

Heb je vragen of opmerkingen over de site? Plaats ze hier.

Gevolgd door een geest

Berichtdoor PlanetStar » wo 12 aug 2015, 10:27

Dag allemaal, ik zit met een vraagje.

Ik weet vorig jaar, werd ik altijd gevolgd door een meisje. Ik besteedde er toen niet zo veel aandacht aan, maar nu (dit jaar) is het opnieuw. Ik zie ze meestal op donkere plaatsen. Misschien heb ik er nog wel al eens over gepraat hier, dat weet ik niet meer.
Wel, even tussendoor, ik zag haar in zwart-wit om het zo te zeggen. Ze had een wit kleed aan, grijsachtige huid, en lange zwarte haren.
Mijn verhaal dus;
Gisteren was ik als laatste wakker, en de lichten op de gang enzo waren uit want iedereen sliep. Ik wou rond 1 uur 's nachts dan ook gaan slapen, en voor ik naar bed ging, ging ik nog even naar het toilet, ik duwde op de lichtknop (licht in de gang was uit, wou het licht in de toilet aandoen) maar die was kapot. dus pakte ik mijn pitslamp en zette die omhoog in het toilet. Toen (na alles) draaide ik mij om, om mijn pitslamp te pakken, zat dat meisje voor mijn neus op het toilet.. Ik dacht, ik wandel gewoon door, en kwam het toilet uit. Naast het toilet ligt de badkamer, dus ik keek naast me door de badkamer in, zag ik dat meisje daar weer staan. Ze wil me iets duidelijk maken maar ik weet niet wat.. Ik wil het haar wel vragen of eventueel gewoon praten met haar, maar hoe? Gewoon met mijn gedachten of hoe doen jullie dat precies? Btw, ik zie ze altijd als ik alleen ben en ik op een donkere plaats ben. Kunnen jullie mij helpen?
Ik hoop van wel, want dit is sowieso al één jaar aan de gang..
Groetjes Planet
“All we have to decide is what to do with the time that is given us.”
PlanetStar

Re: Gevolgd door een geest

Berichtdoor Sheherazade » wo 12 aug 2015, 11:20

Wel praten heeft weinig zin, maar je kunt wel in gedachten of telepathisch communiceren.
Woorden werken meestal niet, want dat is zelfs voor ervaren mediums zeer moeilijk.
Hoewel een enkele keer weleens een heldere stem wordt gehoord.
Het meisje kan toch uitbeelden wat ze bedoelt?
Wellicht leeft ze in een onbewuste staat en nog altijd in de waan daar te wonen?
Vaak zijn het verschijnselen die voortkomen uit een voortijdige dood en dan blijft er een hoeveelheid levensenergie hangen op die plaats, maar de verschijning hoeft geen geest te zijn.
Verder kan het meisje ook in jezelf zitten als verwaarloosd kind of eigenschap.
Wat voel je als je haar ziet?

Niet alles wat je ziet hoeft paranormaal te zijn.
Mensen projecteren immers voortdurend, ook en vooral geestelijk/spiritueel en hechten dan een verkeerde waarde aan wat ze zien. Mediums slepen vaak een stoet "geesten" mee, die meer hun verdrongen problemen uitbeelden, omdat ze daarboven verheven menen te zijn.
Geen reeks dromen in een post plaatsen.
Een oester maakt van haar probleem een parel
Sheherazade

Keer terug naar Vragen/opmerkingen