vreemde droom

Post hier je dromen en discussieer over wat ze betekenen.

vreemde droom

Berichtdoor roosjevos » za 04 aug 2012, 09:42

ik had vanacht zoals wel vaker gedroomd over breakdance.DE droom gaat als volgt we gaan oefenen in een ander gebouw en achter dat gebouw was een gigantische tuin in die tuin besloten we te oefenen achter een muurtje maar bij 1 van de 2 leraren leek het wel alsof hij me wilde versieren hij stond soms naast me naar mij te kijken en als hij tegen me prate begon hij te stotteren hij zei tegen me ik ben v-v-v verliefd op jou en toen werd ik erg bang ik woum uit zijn buurt blijven maar hij kwam steeds nar mij toe en op een gegeven moment komt de andere leraar erbij die neemt mij apart samen met de andere leraar en zegt rosanne die ander leraar is verliefd op jou en dan schreeuw ik uit volle macht ik vind hem niet leuk ok. en dan loopty de andere leraar weg mert zijn hoofd omlaag hij had trouwens een zwart addidas joggingspak aan en ging toch nog naast me zitten op een tribune en ik vond het allemaal maar griezelig dat was het gr rosanne
roosjevos

Re: vreemde droom

Berichtdoor roosjevos » za 04 aug 2012, 12:33

oja ik had in die droom ook blauwe ogen en de leraar die verliefd was was kleiner dan in het echt en ik was heel slank
roosjevos

Re: vreemde droom

Berichtdoor yvonne » zo 05 aug 2012, 09:06

Hoi Rosanne,

Bij deze droom krijg ik het gevoel dat iemand zich bij jou opdringt. Hoeft niet per se in romantische zin te zijn trouwens. Je voelt je er niet prettig bij en probeert afstand te nemen van die persoon, maar dat lukt niet zo goed. Je vertrouwt die persoon niet. Je voelt ook druk uit je omgeving om die persoon te accepteren, je zou van binnen willen schreeuwen dat je hem of haar niet in je buurt wilt hebben.

Groetjes,
Yvonne
Ik neem de verantwoordelijkheid voor mijn eigen leven.
yvonne

Keer terug naar Dromen