overleden persoon

Post hier je dromen en discussieer over wat ze betekenen.

overleden persoon

Berichtdoor Miss Mysterious » za 18 nov 2017, 19:02

Ik had een droom:

Ik stond voor een pretpark. Maar rondom het pretpark was er een rivier met monsters. We moesten het water oversteken om in het pretpark binnen te kunnen. Er waren kayak bootjes per 2. Dus iedereen ging in een bootje met 2, maar ik moest alleen. We staken het water over. Na een tijdje varen tussen de monster was ik bij de ingang. Ik ging binnen in het pretpark. Plots viel er een kooi uit de lucht en ik werd er in gevangen. Eerst was ik in paniek, maar daarna vond ik het niet meer erg. Daarna ging de kooi open en ging ik eruit. Ik ging naar een attractie. Maar in de plaats van dat ik erop ging zitten, keek ik er gewoon naar. Ik zag een jongere versie van mezelf erop zitten samen met een persoon die overleden is. Ik was blij dat ik de persoon terug zag en ik dacht aan hoe het leven zou zijn met die persoon erin. Alsof dat mijn leven verder zou gaan met die persoon erin. Maar wanneer de attractie gedaan was, liepen de jongere ik en de overleden persoon weg...

Ik heb nog verder gedroomd maar de rest weet ik niet meer zo goed. Zou super lief zijn als iemand me kon vertellen wat deze droom betekent.
Miss Mysterious

Keer terug naar Dromen